ZNALOSTNÍ BÁZE - NÁPOVĚDA - ANABIX CRM

Zde najdete textové a video návody pro jednotlivé funkce CRM Anabix.

Jak přenášet kontakty z Anabixu do Google účtu

Chcete mít kontakty z Anabixu ve svém mobilním telefonu s Androidem či ve své emailové schránce na Gmailu? Spojte si Anabix s Google kontakty. Každý uživatel Anabixu si může napojit jeden svůj účet přes Nástroje – Služby – Google – Kontakty. V případě potřeby nastavení následně změnit nás kontaktujte na anabix@anabix.cz. Při první volbě se nabídnou vaše dostupné...

Jak pracovat s databází firem MERK

Nově máte v Anabixu přístup k cenným informacím o firmách díky databázi MERK. V návodu se dozvíte konkrétní postupy, jak s MERKem pracovat takovým způsobem, abyste získali důležité údaje pro svůj vlastní byznys. První výhodou MERKu je automatické doplnění DIČ a fakturační adresy po vložení IČ české či slovenské firmy. Toto je součástí základního nastavení nových i stávajících...

Co najdete v reportech

K vyhodnocování komunikace v Anabixu je možné používat kromě filtrace na kartách Aktivit, Úkolů a Obchodních případů také reporty.  Najdete je přes Nástroje – Reporty. 1) Report aktivit Zajímává Vás, kolik Vaši pracovníci zvládli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů? Kdo z nich byl nejaktivnější a který den byl v tomto nejvýkonnější? Odpovědi najdete právě v tomto reportu. Zvolit si můžete...

Jak využívat speciální filtry na přehledech

Na přehledu kontaktů, firem, obchodních případů, aktivit i úkolů najdete v Anabixu možnost filtrovat zapsané informace podle přednastavených i vlastních polí. To ale není vše. Kromě nich můžete využívat právě speciální filtry, jejichž přínos je nejen v rámci samostatného použití, ale i v kombinaci více filtrů. Nejvíce jich najdete na přehledu Kontaktů: Filtr „Má OP“ vám pomůže vyhledat...

Jak fungují v Anabixu opakované úkoly

Opakovaný úkol můžete stejně jako úkol klasický vytvořit přímo na kartě kontaktu. Stačí, když si při zadávání úkolu dáte volbu „více možností“ a zaškrtnete pole „opakovaný úkol“. Vyplněný termín určuje, kdy má dojít k prvnímu vytvoření úkolu. Pole „Frekvence“ říká, zda se má úkol vystavovat dle počtu dnů, týdnů, měsíců nebo roků. Pole „Interval“ upřesňuje jak...

Jak zobrazit firmy a kontakty na mapách Google

Asi znáte situaci, kdy se potřebujete rychle podívat, kde sídlí váš zákazník. Nebo vaše obchodníky zajímá, jaké klienty mají v určité oblasti (městě, okrese). I tohle je možné v Anabixu. Kde to najdete? Adresu sídla firmy si jednoduše zobrazíte jedním kliknutím na adresu, kterou máte zapsanou na kartě příslušné firmy. Stejné uděláte i v případě potřeby zobrazit adresu...

Jak na související kontakty a firmy

V okamžicích, kdy potřebujete provázat jeden kontakt k dalším firmám, mít přehled o dceřiných firmách vašeho zákazníka, poznačit si rodinnou vazbu kontaktů nebo má jeden klient u vás záměrně více karet kontaktů (např. použil více registračních emailů) využijete funkci „Související kontakty a firmy“. Kde najdete tuto funkci v Anabixu? Související kontakty a firmy uvidíte v pravém sloupci přímo...

Jak napojit a používat Google kalendář s Anabixem

Zabudovaný kalendář přímo v Anabixu nenajdete, úkoly typu schůzek a důležitých hovorů ale máte možnost si přenést do svého Google kalendáře. Každý uživatel účtu si může napojit jeden svůj kalendář přes Nástroje – Služby – Google – Kalendář. Při první volbě se nabídnou vaše dostupné google účty, z nichž si jeden vyberete a povolíte oprávnění. V...

Jak vytvořit šablonu obchodního případu

Pro pravidelně zakládané Obchodní případy se vám bude hodit šablona obchodních případů. Ušetříte tak čas opakovaným vypisováním stejného zadání. Šablony budete potřebovat také pro nastavení automatizace – triggerů (viz. návod „Nastavení triggeru pro automatizaci procesů„) Šablonu obchodního případu vytvoříte přes zelené menu vlevo „Karta obchodní případy“ a volbu vpravo nahoře „Šablony obchodních případů„. Kliknutím na...

Jak přidat importem aktivity, úkoly nebo obchodní případy?

V případě, že máte z nějakého jiného systému přehled starších aktivit, úkolů nebo obchodních případů, můžete si je importovat do Anabixu. Před přidáním je třeba nejprve nahrát kontakty, ke kterým se aktivity, úkoly či obchodní případy vztahují. Viz. návod – „Jak přidat kontakty importem?“ K importu je možné používat soubory csv (textový soubor s oddělovači)....