Jak vytvořit šablonu obchodního případu

Pro pravidelně zakládané Obchodní případy se vám bude hodit šablona obchodních případů. Ušetříte tak čas opakovaným vypisováním stejného zadání. Šablony budete potřebovat také pro nastavení automatizace – triggerů (viz. návod „Nastavení triggeru pro automatizaci procesů„)

Šablonu obchodního případu vytvoříte přes zelené menu vlevo „Karta obchodní případy“ a volbu vpravo nahoře „Šablony obchodních případů„.

Šablona obchodních případů v Anabixu

Kliknutím na tlačítko + vytvoříte novou šablonu.

Nová šablona obchodního případu v Anabixu

Vyplníte si údaje, které se budou objevovat v dané šabloně. Zvolit je třeba Název šablony, stav obchodního případu a vlastníka obchodního případu (vlastníka můžete dát konkrétního uživatele nebo využít volbu „vlastník kontaktu“, která přiřadí vlastníka toho, kdo je vlastníkem kontaktu, ke kterému se obchodní případ bude vázat).

Variabilně lze vybrat prioritu obchodního případu, počet dnů do termínu (za kolik dní od vytvoření obchodního případu ze šablony bude stanoven termín obchodního případu), obnos (pole se přenáší do reportu obchodních případů), případně vyplnit některé vlastní pole (viz. návod „Jak přidat vlastní pole?„) a přidat vysvětlující poznámku pro vlastníka obchodního případu. Pak dáte „Uložit„.

Vyplnění šablony obchodního případu v Anabixu

Na přehledu vytvořených šablon je můžete znovu upravovat nebo mazat či přidávat další šablony.

Přehled šablon obchodních případů v Anabixu

Při ručním vytváření obchodních případů se vám šablona nabídne a můžete ji vybrat.

Výběr šablony obchodního případu v Anabixu

V případě jakýchkoli dotazů k vytváření šablon nám napište na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Uložit

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>